Tinggalkan jejak anda ye~

Wednesday 11 April 2012

Bebelan di pagi hari....

Assalamualaikum.
Sakit kepala mula merebak di kepala aku semalam. Akibat menghadap laptop terlampau lama. Apa yang membuat kerja aku lama tue ialah menapis data2 dalam memory lappy kesayangan ni dan pindahkan semuanya yg penting2 ke hard disk aku. Maklum la, RAM lappy aku ni tak besar sangat. Jadi, aku mahu mengelakkan kesan lembap bila nak buat kerja nanti. 

Pesanan lecturer aku, RAM laptop kena bersaiz besar untuk memudahkan proses kerja2 multimedia nanti. Sekarang ni dah mula belajar memacam benda di kelas multimedia. Alhamdulilah, aku masih mampu mengikuti setiap pembelajarannya. Aku hanya memohon kemudahan daripada Allah. Segala2 nya hanya dikehendaki oleh Allah sahaja. Malah, kemampuan aku menggerakkan jari menaip ni pon atas kehendak Allah. Gerak hati ni pon Allah yang membenarkan nya. Jika tidak, satu apa pon tak jalan.. Bersyukur sahaja la kepada Allah.

Sepatutnya pagi ini ade kelas tapi lecturer aku ade hal. Jadi, kelas cancel. It's ok. Mostly kengkawan rasa happy dan aku pon same.. Hahahaha.. so naughty kan.. but daaaa..., nipu la lau kita tak happy kelas takde kan. Hahaha. ;p jahat lagi.. sori !!!

Lepas dengar berita takde kelas, ape lagi, aku dan Hawa (housemate & classmate) mula menggorak langkah ke Kandang PUncak Perdana. Ha??? Kenapa kandang ek?? Hahaha.. sebab rupa kedai2 makan kat situ macam kandang lembu sikit.. hahaha... pi aku redahkan je.. Bertawakal... Tue sebab bila kita nak makan kena baca bismillah. MOga Allah memelihara diri kita. Ni tak, pakai suap je tanpa melhat kat makanan ade lalat.. EUw WWWW .. hahahahaa  ;p jahat lagi.. Sori !

Lepas makan roti canai, aku dan hawa balik rumah dan BOOOMMM !! tidur semula.. Ops, aku tak ok sebab aku kan tengah menghadap laptop ni.. hehehhe.. ;p ngeng !





No comments: