Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 24 April 2012

Lembap?

Aku terasa makin hari makin lembap.. Aduhai, kenapa ek? Kena cari sesuatu yg menguatkan minda ni. Mungkin fikiran ni selalu melayang pasal masalah diri je kot. Takpe2.. relaks and steady je k hani. Dugaan untuk menguatkan hati dan perasaan ko kan.. Hurm..Dulu nak exam pon selalu mcm ni kan. Hahaha.. nakal2.. ;p

Hari ni aku baru dapat bukak nota. Kertas2 nota semuanya tertinggal kat Umah Puncak aku. Takpe la. Nasib baik ade soft copy. Masih boleh baca lagi ni. huhu

Semalam seronok betul member2 aku pergi ke Pantai Batu Burok kat Terengganu tue. Cemburu? Tak kot sebab duit lam poket tak banyak.. Hehehe.. Sengal toi aku ni. Konfem la aku cmburu sebab seronok main kat pantai. Din da ruby memang. Nak kena gigit budak 2 orang ni. Saje je buat aku dan wawa cemburu. Hahaha

Aku tak nafikan, sumber senyuman dan tawa ku berasal dari kurniaan Allah ni iaitu Din,Wawa, RUby dan Din sagittarius. HEhehe. Dua lelaki name din dan nak membezakan tue kena letak nama macam tue la kan.. hehehe.. RIndu nye pada mereka. Mereka lah kekuatan aku sekarang ni. Allah paling utama, abah kedua, dan seterusnye mereka yang close dengan aku la kan.

ok2.. tue je nak cakap. Aku nak sambung study :) chow Salam

No comments: