Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 14 April 2012

Movie+Shopping

Assalamualaikum.
Haiyaa.. minggu ni aku wat check list barang2 bilik aku, hampir semua bekalan habis. Jadi, kena rancang untuk membeli belahlah nampaknya ni kan. Hehehe.. Tak suka?? Siapa kata aku tak suka shopping? Aku lah orang yang paling suka shopping IF duit ada.. ^_^. Kalau dalam poket kosong, alamatnya duduk dalam rumah diam2 la kan. Takde makne aku nak keluar saja2. Cari nahas je kan. Huhu

Teman untuk shopping sudah ada. Tinggal nak siap dan jalan sahaja. Memandangkan member aku si Ruby memang ade rancang nak pergi tengok wayang, aku pun pulak dah syok je baca status pasal Battleship sedap memanjang, jadi kami terus buat keputusan untuk tengok tayangan itu ! Oh yeah ! ngeh3... sekali sekala kan.. Bila lagi.. Hehehehe..

Masa tengok wayang tadi, pergh ! damn crazy mak meh.. hahaha.. melatah dan segala2nya keluar daripada mulut aku.. Kah kah kah kah... Bukan apa, cerita ni die selitkan sense humor skit. Jadi, takdelah nak serius sangat. Ade lah jugak jenaka jadi, penonton senang faham kan. Eceyh, macam aku jadi pengkritik pulak. Tapi memang tue pendapat aku la kan... 

Semangat tengok movie ni !
Tambah pulak pengarah cerita ni ialah pengarah Transformers, lagi lah galak diri mahu menonton.. Mahu melihat kecanggihan robot yang dicipta. Watak baru yang daring gitu menonjol2 buat mak geram.. euw !!! geli kan dengar.. hahaha.. Hero die serius mantap ! bukan mantap ape ye. Mantap dalam pembawakan watak. Boleh nampak la kelicikan die jadi nakal dan jadi serius bila dah kena serang dengan alien yang begitu asing. Alien die buat rupa ala2 manusia sikit cuma cacat tang jari dan fungsi mata dia. Mata dia tak boleh lihat matahari. Dah nampak dah kan kelemahannya di situ kan. Dah boleh rancang strategi nak serang balik kan.. 

Kalau tengok gaya lawan, memang syok... !!!!! Tue baru tengok biasa je tue, dah nampak havoc gile2... Kalau tengok 3D...?? Lagi la ko pon melompat2 nak elak alien uh serang kan.. Siap menggigil2 lagi kan.. Hehehehe... tapi memang cayalah pengarah die kan. Berjaya buat impak yang besar kepada penonton. 

Lepas tengok cerita tue, kami pergi Giant. Ala, yang dekat dengan Stadium Shah Alam tue la. Aku mahu beli barang bilik aku. Mahu  refill bekalan aku. Hehehe.. Sabun basuh, mandi dan biskut... Ngeee.. Tak banyak kan?? Sebab aku tak banyak kerenah kot.. Konon ! hahahhaa... 

Muke lepas tengok movie. ;p tunggu bas sambil merapu2 cabut rumput.. ;p jahat.. hahaha

Aku konon dalam movie ni kan.. Hehehe

Aku with my Ruby sayang.. Hehehe
Ok2.. Esok pon ade misi baru gak ni.. Next week ade test... MAsak la mak macam ni kan.. Hehehe.. anyway, thanx for read this ok.. mwuah ! sayang my beloved readers. :)

No comments: