Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 30 November 2012

Pada aku~

Assalamualaikum~
Kehangatan menyiapkan semakin membara membakar dalaman minda aku~ Tapi aku masih di takuk menanti~ entah ape yang aku tunggu kan~
Hurm.. hari ni aku mesej die. Aku rindu die sangat. Lau die tak nak balasa lantak la.. asalkan aku ade bagi tahu. Memang nampak what da....?? pi aku memang tak tahan en.. Memang betul kata2 falsafah remaja tue yg berbunyi..." Merindukan orang sangat menyeksakan. "

But my new life.. Single.. is more cool~ aku dah boleh terima keadaan luaran walaupun ada sesetengah orang fikir aku sombong dan bisu. Aku tak dapat jaga hati semua orang tapi aku cuba menjaga..Harap dimaafkan jika aku tidak sempurna..

Ada juge menyelak2 blog member.. Steady betul die update kai words2 rubish ni~ hurmm.. dulu ade fikir nak guna tapi sebab aku masih belajar nak matang..hurm better aku tak payah guna sebab dah kalau ikut hukum agama, talk rubbish is a sin~ Jangan cakap benda2 yg tak baik~ nak cakap sila pi luahkan di diari anda.. *Mesej for me*

Buat kamu semua, ikut korang sebab korang nye kemampuan nak menanggung dosa.. macam aku, aku msih berada di fasa belajar.. Sentiasa melakukan kesilapan dan tak mungkin lari buat orang sakit hati~ heheh.. dont ask why.. Maybe aku buat joke kasar kot..huhuh :p

One thing~ ! aku kuat terasa.. Masa hati panas memang tak perasan yg aku ni selfish pi bila dah cool, mak oi, rasa bersalah nak mampos aku nak terkejar2 mencari orang yg aku dah lukakan hati mereka.. Masih kelemahan aku.. Kelemahan ni aku masih dalam latihan~ sebab ade adik2 angkat dan akak2 angkat aku yang kekadang bercakap not bad pedasnye tapi kepedasan mereka berlaku kerana nak mengajar aku.. Kalau mereka nak jadi biadap tue, insyallah la akan ade yang balas perbuatan mereka balik.. ye la.. ingat baik ke cakap pedas2 ni?? Aku akui aku pon suka cakap pedas dan nanti esok lusa aku kena la balik~ hik hik hik.. itu realiti ok.. dalam hidup aku la..tak tahu la life korang semua mcm ne..pi mesti same sikit en :P

Tue je mahu aku bebelkan.. ~
#Takpe takde boyfriend sekarang. Semua lelaki best jadi kawan.. idea pemikiran mereka kekadang jadi inspirasi aku~ bagi gurls..aku suka kwn dgn gurls~ suka wat mereka tersenyum~

No comments: