Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 13 November 2012

13/11/2012~cuti



Assalamualaikum..

Serius hari ni aku dalam kekosongan. Kekosongan minda. Buku2 tue tersusun je kat rak meja belajar aku tapi hati tak tergerak nak bika dan membacanya.

Dah 2 bulan da aku berada dalam dunia SINGLE. Memang tenang cuma ianya maklum yg kita akan terkenang2 kan sesuatu yg dah bukan milik kita. Penerimaan keadaan yg aku takde dengan mereka adalah satu fasa yg sgt2 susah. Serius aku rindu mereka tapi mereka tetap mahu bermain2 dengan perasaan orang.

Well, abah aku pernah pesan, jika mahukan anak yg baik.. pelihara diri. Tapi beberapa tahun kebelakangan ni, diri aku bukan lah sebaik yg aku mahukan. Agaklah sangat2 memburukkan. Oh.. ada harapan x? ermm

No matter how hard we think bout da future, we will and for sure need to go further.

Aku dah tak boleh tengok movie cinta sangat, baca novel cinta dan seterusnya apa2 yg berkaitan pasal cinta.  Sedih sebak dan sebagainya. Kenapa? Aku pon tak tahu. Aku dah tak tahu di mana diri aku yg dulu. Mungkin kesan dah membesar ni menjadikan diri aku bukan dulu sangat pi makin berbeza. Ye la... Lelaki curang. Pasang awek ramai2.. aku tak faham apa function perempuan2 yg rmai tue.. Memang betul la, lelaki bakal pupus.. Seorang lelaki bersamaan 5 atau 6 perempuan.. Lari dari jumlah berpoligami tuh.. Haiseyh..

Dalam masa yg sama orang dok bercakap pasal kahwin bercinta dan sebagainya... what for? at the end.. sama je.. hidup sama2.. aku bukan nak kata xbest berpasangan pi.. untuk aku, aku nak yg betul2 serius la. Aku selalu serius pi lelaki tue mesti ade perempuan lain. Aku salah pilih kot.

Macam perasaan aku skrang? Perasaan aku ada siapa? Aku tak pernah tukar pemilik hati aku. Sudah tentunya makhluk Allah dan juga manusia biase yg sentiasa di uji tue. Macam mana pon aku tetap teruskan hidup. I have no idea how to make life alive back. Aku tak macam kawan aku si hawa. Oh she totally great girl. Sebab apa? Sebab die seorang yg agak riang. Dia jarang marah pi lau marah macam perli pedas.. dats all..but i like :P

Ni semua normal kan?? Jangan xnormal lak. Aku tahu ni fasa bakal ke arah lagi dewasa mungkin.. ohh..Kekadang rasa diri ni menyedihkan dan kekadang rasa sangat2 seronok.. pi deep down. aku tetap mcm ni..Aku tak tahu aku rindukan apa..

Semua yg aku suka, sayang..semua dah xmacam dulu sangat. Ada yg pergi terus sebab akunye sikap.. ade yg masih kawan pi nak bercakap tue payah betul nk balas comment or chat, ade yg setia menjadi sahabat dunia akhirat aku..

Tahu tak, aku rasa sedih sangat, sebab aku nak sangat Mr. A ni ingat aku.. Well yes die memang la ingat aku tapi hahah tak tahu dari side apa..negatif kah? positif kah?? mungkin die pandang aku dari 2 belah pihak kot.. Die muncul bila die mahu je dengan aku.. Hurmm.. mungkin kami kekal sebagai kawan.. dan perasaan aku terhadapnya kena la dipadamkan seperti mana seseorang dalam hidup die juge memadamkan perasaan itu..

Insyallah. Dalam rasa down, aku tetap yakin, Allah mesti ade sesuatu yg terbaik buat diri aku.. dan diri die.. Hey ~~~~~~~~~~ aku memang tak leh stop nak lupekan die... aduh kena hilang ingatan baru aku akan normal ka?? durrr~
... opss.. aku rindu mereka yg kat bawah ni.. sangat2 rindukan mereka.. mereka ingat x kat aku? hurmm




                                     



No comments: