Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 13 November 2012

Fikirkan.~


Assalamualaikum.. luahan hati ~
Inilah yg buat aku tak boleh lepaskan mu sedangkan aku cuba.. aku cuba sebab ko berjaya buang aku. Ye aku tahu ko dah berjaya.. Dan ko bersama yg lain sedang aku melihat kan sahaja. Kerana aku mahu kau bahagia... Please la bahagia jgn sedih sebab nanti aku sedih. kenapa mesti berpisah?? kenapa mesti melayan jika rasa tidak akan kekal?? Kenapa masih mencari jika tidak mahu mereka menderita seperti mu?? Jika sudi, benarkanlah mereka hadir kerana mana tahu mereka mampu memberi perubahan dalam hidup mu. Kenapa ego mu tinggi menggunung?? Aku tahu aku bukan buat mu. Hanya mampu mendoakan sahaja.. ^_^ Pedih sangat sebenarnye ko pergi begitu sahaja.. Ko tidak lagi seperti dulu dengan ku.. Namun aku tahu dlm hati mu ada aku jua kerana kita pernah ada sesuatu yg manis.. mungkin bagi mu.. pasti bagi ku. <3
Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu
Makan minum ku dh tak terjga
Asyik memikirkan tentang kamu
Mungkinkah benar mengapa ku tidak menyedari
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya
Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepasknlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya
Fasa kedewasaan ni memedihkan hati aku. Sangat2.. ~ itu sebab sifat mendiamkan diri sentiasa ada dan riangnya hadir jika teman teristimewa sahaja yg memecahkan kesunyian ku. Aku tahu die pon begitu. ~ Moga aku mampu lepaskan ko.. pi aku xkan lepaskan kenangan indah kita. Aku xkan lepaskan doaku utk ko supaya ko bahagia.. 

No comments: