Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 16 November 2012

Tweetlimits plak

assalamualaikum.
Aku ni tak pernah kena tweetlimits. Sekali kena. Pergh memang aku rasa>>> "oh aku memang xpernah kena tweetlimits..~ deemm"..

Hehe..Ini semua gara-gara penggunaan Ask.fm yang sangat melekakan aku untuk menjawab soala2n yang die sediakan. Memang aku tengah boring dan aku memang tengah rindu orang tanya aku soalan. So bila wujudnye website tue, aku lepaskan kerinduan di situ je la.

Siang tadi aku main badminton. Baru je 2 hari aku main tapi terasa lenguh2 satu badan. Mungkin punca aku dah lama xbersenam mungkin. Huhu.. Tapi aku sangat2 teruja nak main badminton sebab tue sukan kegemaran aku. Aku memang addicted dengan badminton. Aku pernah main sampai bulu tangkis tue sampai 2 hancur bulunya sekali main. Hehhe.. takde la hebat mana pi nampak la aku bersemangat en. Tue semua dulu punya cerita meh heheh

Ok la tue je aku nak share.. Do take care ok readers <3

No comments: