Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 16 March 2013

Just talk ~

Assalamualaikum..

Khabar berita yg pak usu aku masuk hospital remind me to my own mom.. How it feel when my mom feel pain on her leg.. Whloe family be with her.. Memang rase tak mahu balik je mase tue. And when it happened, i know and understand how it's feel... just i cant show it overall to pak usu's families coz im not there.. Im in college.. I just can pray that pak usu will be fine..

Hari ni je aku duduk kol along, abah dan sesiapa yg aku rindu.. Tak tahu kenapa.. Mungkin dah rindu kan, kol je la.. Ateh dtg ke rumah aku tadi. Heheh.. Syukur ateh dtg mengingatkan aku pasal assignment yg lecturer tinggalkan buat kami.. Aku dgn ateh la sama2 buat keje.. Thanx so much ateh.. i love u la ateh ^_^

Warne awan bila dah nak hujan...huyhu~ gelap~
Waktu petang pulak aku jalan2 dengan Ika.. ^_^V Amek angin di luar kolej... Sampai la nak maghrib.. Ha kau, gelap nye taya cakap.. Rupenye nak hujan... copat2 balik blik hehehe.. Sempat beli mkanan kejap en ^_^ Pape pon aku rasa bersyukur ari ni masih boleh bernafas ^_^ thanx Allah~

No comments: