Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 8 March 2013

Bermulanya...


Assalamualaikum~ Cuaca xmenentu..Berita yg begitu haru. Semoga keadaan di Lahad Datu, Sabah beransur pulih hendaknya.. Amin

Semester baru dah bermula. Alhamdulilah segala pengurusan kolej smpai ke pendftaran course berjalan dengan baik. Paling tak sgka yg Semester 4 ni masih dlm jdual " Hari Jumaat Cuti".. hahaha.. Bersyukurnya tak terkira la kan~ Pape pon hope aku boleh tingkatkan lagi pointer aku untuk sem ni~ In Sha Allah.. Kita doakan same2 ye kengkwn..

Semua pic kat bawah ni aku share.. Ni lah yg dekat dalam hidup aku~ Quiet happy.. ade hadiah dan sebagainya.. Single tapi masih berisi.. Allah tak biarkan aku keseorangan malah die beri aku sahabat yg tak pernah bosan ntuk menemani diri ni~ Thanx Allah.. This is the most precious moment i have..

Tuan yg memberi hadiah bernama Efira Nabilah Khamsah.. hehehe.. kejutan sgt2 die berikan pada aku... dan ini hadiah yg die berikan kpd aku. Aku simpan bek2 na..hehehe.. Comel ke siap ade kelopak mata hehhee... Si Kura2 yg menemani diri ~

Hehehe.. Hadiah dari Wani Razali. Die belikan aku inai dari Mekah.. Lame sangat aku idamkan inai mekah.. Rindu.. Thanx to Pkah syg sbb setia memakaikan aku inai~ I love her so much hehehe

Budak paling banyak layan kerenah aku hehehe.. Hari2 temankan aku.. Aku tak sunyi weyh bile ko selalu msej ehhehe..mwuahH~

Kesihatan aku xberapa ok sangat tapi bersyukur kerana kolej aku ase klinik yg terdekat sangat2.. Uitm provide it.. Terbaik~ Bersyukur ku ke hadrat Ilahi.. masih ade nikmat yg die selitkan buat hamba2-Nya ni yg
Tercinta sye.. Fiani~ I miss her so much.. lame sgt xdpt jmpe.. skali jmpe kne snap la pic dgn dieee hehehe~

4 comments:

Cik Tanpa Nama said...

tinggal sikit je lagi perjalanan sisi nak grad..good luck ;)

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

Thanx dear...

Unknown said...

belajar rajin2 ea..hehe.. best ada kawan setia susah senang.. moga kekal till jannah.. :)

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

thanx heheh :)