Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 13 May 2012

Hikmah nya

Projek dah mula menimbun tapi unik semua nya dalam elektronik nye hasil kerja. Semua nya tersimpan di dalam laptop tapi sangat la sedih kerana laptop kakak aku yg aku pinjam tiba2 problem tak mahu hidup. Walaweyh ! Dugaan sangat. Bila dah sampai saat itu, aku jadi sangat pendiam ntuk memikirkan cara ntuk menyelesaikan masalah ni buat sementara waktu. Sementara yg dimaksudkan itu ialah beli laptop baru. Hehehe... Serius aku rasa macam kekok pakai laptop orang ni. Rasa macam kena berhati-hati dalam setiap perkara tau.

Macam mane pon alhamdulilah sekarang aku pakai laptop sahabat tercinta iaitu Una.. Sahabat aku yg jika aku minta tolong, die akan pastikan pertolongan die di segerakan. Sikap die yg ni mampu menitiskan air mata aku. Mana tak nya, aku sendiri bukan seperti dia... Tidak mampu memberi pertolongan sesegera die. Jelas terpancar rasa cinta die terhadap diri aku iaitu cinta persahabatan... yang Insyallah pastinya kekal hingga ke akhirat... Amin..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Huhu.. Aku sekarang suka sendirian aw.. Mungkin sebab faktor kegilaan sendirian tapi insyallah aku akan pastikan diri ini masih dikawal dengan iman. Insyallah. Aku akan pastikan diri ku merasakan Allah sentiasa ada dekat dengan diri aku. Apa yg aku tahu selawat sahaja. Oh ya.. impian aku  ialah mahu berjumpa dengan Rasulullah S.A.W apabila di Padang Mahsyar.. Insyallah. Tue sebab aku selalukan selawat. Moga berpeluang mendapat syafaat Baginda..

Sekilas lalu jek luahan ni Hehehe.. Moga aku berpeluang mengutip2 ilmu yg bertempiaran di muka bumi ini. Kita kena pandai kutip dan kemas kini kan ilmu2 tersebut dalam diri kita la kan berpandukan guru2 yg mengajar kita..

P/s : Aku rindukan baba aku jika belajar tentang ilmu agama.., kerana dia banyak memberi nasihat tentang keislaman ni... Insyallah Baba dan mak, adik akan sentiasa adiahkan ayat2 al-quran :)


No comments: