Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 6 May 2012

Muahahha

Wah, elektrik betul2 mengalir dlm badan aku mungkin kerna aku sudah berjam2 menghadap laptop ni. Pergh. Software da sebagainya telah menyebabkan aku menghadapkan benda alah ni kan. Terbaik. Macam mana pon aku tetap rasa ok agi. Cuma aku sedih ! Kenapa aku dah tak boleh minum Nescafe?? Damn.huhu.. aku minu skit jek tadi pi kejang nye urat pale aku bagai nak tercabut. HAruskah begini wahai urat? Adakah ko sudah membenci Nescafe kesayangan ku? Oh adrenalin ku tak mampu bertahan dengan kandungan Nescafe yg tinggi kandungan Kafein nya.... oh.. sedih sekali meh..

HUhu... aku punye suhu badan pon makin meningkat. Dari mana ni datangnya punca suhu badan ni. Aiyo.. nak demam ka? Mintak2 jangan la sebab banyak tugasan belum siap ni. Esok nak membebel sekejap kat depan nok ngajar bebudak pakai Paint Tool Sai ni.. Hehehe.. so, wish me luck ok

No comments: