Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 26 February 2016

Nukilan Zpah kebabom~



Nukilan Pah utk sahabat2 die. 

Memandangkan aku dah keluar dari group Sahabat Misai Tebal, maka tu sebab dia hantar aku personal hahaha.

Sebak hati membaca. ok kahkahkah~

Ni mase bile la kepala die mengeluarkan idea menyusun ayat semanis ni ~ 

Aku bace bende ni mase terpisat2 bangun sebab fon dok bergegar kt tlinga aku hahahaha~

Zpah yg aku kenali jenis syg member. Begitu juga sahabat kami yg lain. Sygkan sahabat. Takkan lupe sahabat. Wajib dtg raye yg pasti hahahah. 

Die member je dgn semua member2 aku yg lain. Die juge aku gelarkan "BUKU RUJUKAN BERGERAK" sebab dalam kepala die penuh dengan fakta rujukan aku. Tanye je la pape die akan jawab dengan details.. hahaha

Ni entry khas ntok ko Zpah sebab jadi sahabat aku. Hahaha sebab aku tak reti buat nukilan semanis ayat di atas. 

Aku memang kerap gaduh dengan ko. Kerap bedal ko satu badan sebab sakat aku over da load. Bahan aku sampai jadi tempoyak hendaknya. 

Tak lame lagi nak kahwin so, moga jadi suami yg soleh, tegas, kuat dan mampu melindungi keluarga sebaiknya. Moga dpt ramai anak2 hahaha. Anti leh belasah anak ko. Mesti kecik mcm bapaknye. Mak nye pulak kecik jugak~ alahai hahahahahhahah

Dan die juga penasihat aku. Die akan detect problem aku bile aku kuat membebel. Die akan tegur. Aku slalu ignore die hahahaha... Kekdang rasa mcm errrrr hahahha.. Degil kan.. hahahaha. Dannnnnn~ die la antara sahabat paling suke buat tergelak, tersenyum dan terhibur ~ 

Takde nukilan istimewa buat mu tpi moga doa ku buat mu teman sentiasa menemani mu bersme orang yg tercinta ~

~ p/s : Die lak sruh aku kahwin banding abah aku~ hahahaha... ~ Ko member sengal

No comments: