Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 21 December 2015

Tq ZyraRoxx ~

Assalamualaikum.

Mood aku nak cuti betul-betul turn on awal dari waktunya. So nak tak nak gagahkan jugak diri utk pergi ke ofis. Aku semangat bila nak naik train sebab boleh tengok permandangan sekeliling dari Sepang sampai ke KL. Seronok. Suasana dari waktu Subuh hingga ke waktu siang yg cerah.

Then, lepas on je laptop terus bukak blog dan check shoutbox sume. Terus nampak ZyraRoxx up komen dan bagi link yg die dah jawab soalan tu. Thank you sebab sudi jawab. Yg tak jawab tak mengapa sebab aku tak desak pon. Sebab ni just for enjoy je. Hehehe..

So di sini aku share printscreen blog ZyraRoxx ni. Aku berkenan dgn penggunaan bahasa die yg sempoi dan lukisan doodles die yg so catchy...

Hahhaa sampai die siap komen nak conteng header aku. Hahaha kalau ikotkan hati aku mang nak design itu ini kt header blog aku ni tapi aku rasa anti mcm semak je. So better luaskan ruang ntok yg lebih penting. hehehe

So overall jawapan die so nice.~Terhibur skit heheh.. Thank you again sebab sporting balas sapaan antara blogger.. hehe


Kalau korang nak baca lebih lagi boleh la ke blog die. Klik je gambar die ok ^_^


2 comments:

Zyra Roxx said...

hehehehe you are most welcome! ;)

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

heheheh~ ^_^ tq for drop by~