Tinggalkan jejak anda ye~

Monday, 11 August 2014

Segmen Mengenali Wajah Blogger Malaysia - Sila Daftarkan Diri Anda

~Assalamualaikum~
( Maaf jika terkasar sebab saya terbiasa guna bahasa saya berblogging (^_^) )

Sedang blogwalking ke blog followers ni en, sekali ternampak satu blog update tentang satu segmen. Terus aku tersenyum sendiri. Dulu saat aku gila blogging, aku memang suka buat segmen aku. Tapi masa tu segmen aku untuk senaraikan followers lama dan baru. Tapi itu dekat blog lama aku dulu la.~ 

Oleh kerana aku dah lama tak ikut serta segmen dari followers ni  kan, maka aku berhasrat nak ikut serta segmen ni jugak~ Segmen ni diperkenalkan oleh Encik Etuza . aku kreditkan kepada kakak Mrs Velentine ni sebab dari entry dia aku berkenan nak turut serta segmen ni. 

Jadi permintaan Encik Etuza ialah dengan meletakkan gambar berukuran passport dan menjawab. Di sini aku sertakan gambar tu.


Url blog : http://diva-queenlife.blogspot.com/ 

2 soalan. Antaranya ialah :

1. Adakah anda suka blog anda sendiri?
2. Jika suka beri 2 sebab kenapa anda suka blog anda.

Jawapan ku :

1) Saya memang suka malah sayangkan blog saya ni..hehe 

2) Sebab saya suka blog saya kerana 

Pertama > blog merupakan ruang untuk saya bercerita tentang diri saya dengan lebih mudah, pantas serta mendidik diri untuk sering mengarang ayat dengan lebih sempurna~ Kadang-kadang cacar marba jugak bahasanya huhuhu~

Kedua > saya suka hias blog saya. Sebab saya suka mencuba tutorial untuk menghias blog dengan lebih kemas dan saya belajar benda baru melalui cara nak menghias menggunakan bahasa komputer ni~ 

Sekian~ 
P/s : saje kai gmbr skema ~ hehehe... btol2 passport den lotak ~ hehehe

5 comments:

Etuza Ezawarna said...

Alhamdulillah..terima kasih ya...semoga ceria dan teruskan Blog , wacana yang amat kita sayangi ..berblog bagaikan kita mengukir warna kenangan menjadi simponi indah menceriakan hari hari kita. dengan itu kita rasakan dunia ini indah sekali. Syukran

Etuza Ezawarna said...

hebat hanie..tq subahanallah..

Etuza Ezawarna said...

hebat hanie..tq subahanallah..

Mrs Velentine said...

wah pandai hias blog sendiri

Etuza said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/2014/08/wajah-blogger-malaysia-jawapan-kepada.html
jangan lupa datang ya..lihat jawapan segmen pesona