Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 26 August 2012

Insan terpilih ^^

Salam ^^Gembira tak terkata bila akak kesayangan aku, kak noni sudi nak bawak aku ke rumah terbuka akak angkat aku iaitu kak ayu.. Lama giler aw aku nak plan gi umah kak ayu... Aku sorang je la yang nak pergi.. Sebab aku je yang nak sangat jumpe die.. Anyway, aku sayang sgt dgn kak Ayu.. Sebab die, walaupun die dah senang dan kiranya dalam golongan orang "berada" tapi die masih mahu beramah mesra dengan aku.. Sedangkan aku ni, kedudukan nya takde la dikatakan senang tapi bersederhana sahaja.. Cukup-cukup makan la orang katakan..

Aku kenal kak ayu ni pon melalui si dia.. Erm, masa dalam perjalanan nak ke rumah kak Ayu, aku tetap teringat dia.. Aku tetap ingat pada dia.. Entah die ingat ke tak pada aku.. Hopefully die ingat aku la.. Sebab sekarang kami takde pape da.. kami tak berhubung lagi da..Macam da jadi orang asing da.. Macam da tak kenal la kot.. Aku selalu mesej die pi die xmo balas pon.. erm xpe la..aku redha dan terima je.. Sebab tue semua hak die.. Aku tak memaksa lepas ni.. Sebab aku nak die bahagia... biarla die dengan dunia die..

ok sambung balik, Oh kak Ayu nye rumah terbuka sangat2 ok... ^^ tapi aku sampai lambat.. Dalam kul 5 petang baru aku sampai.. Die wat start dari kul 1 petang.. aku lam waktu yang average la kot.. sebab die ending majlis sampai kul 9 malam..

Aku sempat bergambar dengan akak ayu.. Ahahaha !!! Part2 kelakar, ade ke suami kak ayu merangkap abang si dia  iaitu abang kamal pergi snap byk2 gmbr aku tengah peluk kak ayu... segan meh !! ehehhe. anyway semuanya sporting.. Aku berpeluang jumpa kak Yin !! ya Allah die cntik sangat.. Terkedu akak nampak kak Yin.. Diowunk nye family memang fabolous weyh... aku ase aku dan akak aku kecik jek dalam majlis tue... waaaa ^^ hehehe

Ade satu ayat kak Ayu yg aku takkan sesekali lupe hehe..

" Hani ni banyak kasih sayang taw..die boleh bagi kasih sayang pada semua orang.. sesetengah orang pentingkan diri tapi die lain.."

Awww.... rasa nak nangis.. rupanya ade juga yang nampak betapa kalau aku da sayang, kasih sayang aku akan ku sebarkan pada orang lain.. Akak ayu antara akak dan insan yang sudi menghargai aku sebaiknya... Die juge tahu aku mempunyai kekurangan namun die masih sudi hargai aku.. ^^ Mungkin aku kehilangan orang yg aku sayang sangat baru2 ni tapi, Allah tetap kurniakan insan yang berhati mulia yg mahu menyayangi diri aku ni...Terima kasih Allah...

So di sini mahu nyatakan, 


Aku syg semua kengkwn aku even dicaci maki dan dihina dan 

dibnci kerana bukan atas kehendak aku untuk mereka membenci 

diri ini. Allah yg menggerakkan segala2 nya. Andai diri ini buruk 

pada mata mu, maafkan aku. Aku sndri bukan sempurna. Maafkan

 aku sebab aku bukan niat nak tentukan hidup orang pi berniat mahu

 menegur. Dan hey, kalau aku dah syg, aku anggap mcm adik 

beradik. dats all. But if u want to leave, go ahead. Aku redha 

menerimanya. :")

Pada yang pernah terluka, marah dan geram dengan diri aku yang berserabut ni, aku mintak maaf awal2.. aku tiada niat nak memburukkan korang, jika aku dah terkata benda2 tak baik ,maafkan aku kerana aku sendiri tak sedar, niat aku hanya nak meluahkan perasaan, bukan ajak mengumpat.. pi sesetengah orang menyalah tafsir niat aku bercerita dalam meluahkan perasaan.. Aku tetap sayangkan korang.. aku redha lau korang pergi jauh dalam hidup aku sebab aku sebenarnye bersyukur sebab, aku dapat juga kenal ngan korang dan, aku juga dapat peluang berkawan dengan korang.. Baik buruk korang, aku sentiasa maafkan.. if korang pernah beri kata2 kesat pada aku, aku maafkan, dan sekali lagi, aku mohon ampun dan maaf.. aku bukan perfect macam kriteria kawan yang korang mahukan... Im so sorry coz i've been a bad friend.. pi, apa yang aku da katakan dalam berkecil hati hanyalah mahu perhatian korang je.. if takde, xpe la.. thanx sebab sudi dan pernah menjadi kawan2 aku..

di sini sebahagian kenangan aku dengan akak Ayu... aku sayang die.. tak ketinggalan, akak kesygan aku, kak noni... da one and only person yg jdi akak dan mak aku skrg.. i have nobody to share love as u all share love to ur mom... 





Alhamdulilah atas kurniaan yang Allah da beri ini... bersyukur sangat..

No comments: