Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 13 August 2012

Sahabat tiada pengganti

Salam.. ^^ Aku rasa sebak sangat. Rasa terharu pon ada.. Entah la.. Sahabat. Sahabat bagi aku, bila mereka tidak ada rasa BOSAN nak dengar luahan hati aku...yg tak pernah berhenti ntuk jadi pendengar aku.. Walaupun jarak membataskan pertemuan kami, tapi perhubungan melalui handset memberi ruang ntuk aku berkongsi perasaan.

Una, Feyra, Ruby, Wawa, Fiani, Farah (LIPIS), Nana (PNB), Laila(PNB), Ina(FB), Ika( Salak), Niza (Salak) dan Nazira... Sahabat yg orang kate, telinga TEBAL ! hahahaha... mana tak nye, mereka ni tahu mulut aku macam teeett... Memasing tahu garang dan pedasnya mulut aku. Tapi kesabaran mereka memang aku tabik. Terima kasih wahai teman ku tercinta. Kita bertemu lagi di akhirat kelak. Kan ku doakan kamu semua yg terbaik... Cinta ku terhadap kamu semua tidak dapat dibilang dengan bintang2 di langit.

Walaupun aku kehilangan beberapa sahabt yg aku sangat2 kasih, namun tidak mengapa kerana aku anggap itu ketentuan Allah.. Sebab memang dah takde jodoh mungkin. Keserasian hati pon mungkin.. Daripada terus melukai, baik aku mengundur diri.. Agar kebencian mereka tidak meluap2. Biar la mereka pergi dengan tenang..

Hey, Farah memang suke buat aku hepi sebenarnye .. Ruby pon..hehehe.. tapi Feyra... teman berkongsi kisah hati... UNA???? tidak kering gusi aku dibuat nyeee... Masih bersalutkan iman jika bersama Fiani, Nana, Laila dan Niza... Yang ranggi semacam seperti Wawa dan Ika adha serta Ina Fb sygku...Kes kahwin... one only iaitu Nazira.. hahaha ! Cinta... selamenyee

No comments: