Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 11 August 2012

Jumpa Farah

Salam... Fuhh..ambil nafas bila aku dapat jumpe member aku yg kiranya dah kenal setahun lebih melalui....erm malas ar mention name die. Nanti aku sedih.

Banyak kali budak comel sorang ni ajak aku jumpe sampai aku termaki mamat ni..Huuuue~! Lantak la. Aku malas da nak jage perasaan die. Hehe. Pi perasaan budak comel ni aku jage jugak walaupun selalu gaduh. Hurm, die pernah temankan aku time aku sedih, kecewa,hancur dan sebagainya. Allah je tahu sejauh mane keikhlasan diri die berkawan dengan aku. Macam member aku yang dulu tu, erm.. entahla.. Bila aku jumpe, aku takde rasa nak peluk seeratnye .. pi dengan si comel ni.. mase mule2 terserempak, aku peluk die macam peluk si una dan feyra tahu x.. hehee.. feyra dan una best friend aku sampai ke akhirat. Orang kata sampai ke hati rasanya tue..sorilah aku terlbeyh meluahkan rasa hati.. Aku sedih sebenarnye jumpe die. Sebab dulu, waktu die sedih, die ngadu kat aku, macam mana die luahkan tue, macam aku rasa... hish... aku syg budak ni.

Ade jugak la kenangan yg aku kongsikan dengan die. Die pon suke je ambil gambar dengan aku.. Aku harap die bahagia dengan Man. Aku tengok Man pon jage die baik2... Lau die tinggalkan Man, memang rugi.. tue je :)



Ok kan... mase berpisah, aku ase sedih.. ermm.. moga ade peluang jumpa lagi :)

No comments: