Tinggalkan jejak anda ye~

Thursday 23 October 2014

Sahabat~Kiranya bagaimana?

Cerita tentang sahabat. Aku memang jenis tak kisah selagi tak menaikkan darah emosi aku. Aku bukan tak boleh tolak ansur namun jika sudah lebih, memang takde respon lepas tu. Dikatakan sombong. Eyh siapa mulakan sifat sombong tu dulu?

Takkan ko je boleh diamkan xperlu kata apa2 dan aku pon nak jugak diam xperlu kata apa2 kan? Takkan nak layan je ko?

Bukan tak pernah tolong dan bukan lupa member tapi bila da melebih2 aku pon tak boleh terima tengok gaya walaupun bukan hal nya dengan aku tapi yg kena sahabat aku yg banyak berkorban buat ku. Jadi aku tetap nak jaga sahabat aku yg sentiasa menemani aku di kala susah dan senang.

Honestly, ko tak pernah ada dengan aku bila susah. Jika ada pon di saat memang kita berdue close itu pon mase kebetulan memang takdir nak tinggal sama. Tu pon banyak menyakitkan hati tapi aku sabar dan memaafkan saja namun sikap melebih2 tu buat aku pikir, utamakan je la sahabat yg memang sebenarnye dah banyak berkorban masa dan nyawa~ itu saja~

No comments: