Tinggalkan jejak anda ye~

Thursday 23 October 2014

Lapar = Hulk~

Cerita sangat kelakar buatku. Baru tersedar. Aduhai kenapalah dengan aku. Adakah faktor usia membuatkan ku menjadi begini? hahaha.. Ayat nak syahdu aje. Poyoh betul aku ni..

Cerita lapar punya pasal. Aku pon satu . Benda salah sendiri sebenarnya tapi bila cuba berusaha tak dapat memberi kesan sampingan yg agak memberi kesan pada orang lain. Dats is not good.

Aku lupa nak minum air panas yg along aku buatkan pagi tadi sebab terkocoh2 nak siapkan minit mesyuarat jumaat lepas. Benda tak handle betul2 inilah jadinya,.

Aku tunggu punye tunggu, xgerak jugak. Then aku decide nak masok bilik ofis SV aku ntuk tenangkan fikiran yg pkir dok lapar. Istilah kasarnya kebulur. Aiyak.

Tak sedar rupanya aku masok dalam keadaan baran dan menolak pintu sampai orang dengar. Menekan itu dan ini pon orang dengar hahaha~ Lupa kat sebelah ada akak comel ICT tu. Kak Hanim namanya. Antara akak2 yg tak lupa pada aku kalau aku lapar. Selalunya aku bawak bekal tapi kesilapan aku la ni pagi ni, menjadikan aku kebulur sendirian hahaha..

Anyway, bila dapat je gerak, alhamdulilah tenang semula dan dapat laksanakan usaha cair bahan video dengan agak lancar. Aku bersyukur sangat dengan cuaca yg steady panas arini. Sangat ok. Berangin je pantai Bagan Lalang tadi. Kejap lari kejap jalan aku dibuatnya.

Gilir-gilir aku dgn Encik Fitri snap gambar. Bukan pe die da byk keje. Pastu aku nak suruh2. Aku ni budak praktikal en. Aku ler kena blajar benda2 tue. Die ilmu memacam da. Nak tolong pon kira bagus sangat la kan :)

Thanx to Encik Nazri juge yg sangat sbr dalam bawak kereta.

Harap aku dapat la usahakan yg terbaik ntok projek ni. 2 in 1. Walaupon tak besar mana tapi ni pengalaman yg tak semua orang mampu raihkan dalam pelajaran mereka en.

i feel guilty to be hungry hahahah~

No comments: