Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 19 October 2014

Oktober already for me

Oktober sudah menjelma. Aku pon sudah pindah ke Unit Khidmat Pengurusan. Tugas baru sudah pon diterima. Video Korporat Pejabat Daerah Sepang. Cado Liza pon sudah nyatakan mereka yang terlibat dalam projek ini. Aku jadikan projek ni sebagai tugasan praktikal aku. fuhh.. ~ Aku terasa sangat2 lain bila dah dapat tugasan baru ni. Agak janggal. Maklumlah, aku buat benda ni dengan staff yang aku baru nak kenal rapat ntuk perbincangan pembuatan video ni nanti~huhuhu.. Aku rapat dengan staff di Unit Pendaftaran je sebelum ni~ Kalau di admin, dengan beberapa orang je..

Kat sini tinggal aku dan Ecah je iaitu anak buah member aku si Intan. Itu pon dia bukan sama Unit dengan aku. Dia di Unit Hasil.. Berpisah jauh sikit la. Sebelum Unit Pendaftaran mengadap Unit Hasil. ~ Jemmm je rasanya.

Benda sengal aku tak laksanakan lagi ialah report praktikal aku xmula lagi~ Kenapa la dengan aku ni~ Mungkin dah rasa relax sangat kot. Satu kerja pon tak mula lagi~Lagi satu, arghhhh~!!! aku punya punch kad bulan September baru2 ni cicir ke mana ntah. Mungkin di rumah kot. Terpaksa mencari nanti~

No comments: