Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 5 September 2014

Last Day kawan ku~ praktikal




Assalamualaikum~ Pejam celik pejam celik~ kejap je dah sampai hari jumaat. Aku pon tak sedar hari ni hari apa. Kalau si Syafa tak mengingatkan aku pasal Lawatan ke Pesta Buku Selangor ni, tade aku nak pikir hari apa sebab excited benar nak buat kerja ~hahahah.. poyo en tapi serius ok aku suke hehehe =_='

Sebelum tu aku dok pikir nak pergi tengok sistem auw tapi Cado Liza tak jadi nak pergi. Makanya digantikan dengan aktiviti ni kot. Tapi setahu aku kawan comel aku ni yang letak nama aku. Thanx Syafa syg sebab mahu juga bawakkan aku sekali jejalan. Sekali sekala dapat jalan pon best jugak en hehehe! 

Jadinya, kami gerak ke Pesta Buku Selangor dalam pukul 9.30 pagi jugak. Jika ikut tentatif, pukul 9 pagi la en.. tapi sebab ade program bacaan yasin terpaksa anjak lambat sikit masanya.
Ni gambar masa kat dalam SACC Mall, Shah Alam.. hehehe.. snap la selagi sempat~ bukti maa kami pegi Pesta Buku hehehe.!

Dalam masa yang sama jugak, hari ni merupakan hari terakhir bebudak comel dalam gambar bawah ni berpraktikal kat Pejabat Daerah Sepang tu. Sekaligus celebrate hari terakhir mereka. Tapi aku tak boleh join fully celebration sebab balik je dari Pesta Buku Selangor ni, aku terus kena buat kerja~~ hehehe.. macam biasa la kan... Fail sentiasa setia duduk dengan aku

So sakan la kami bergmbar kenangan bersama2.. bebudak ni tak sombong langsung. Macam da lame kenal. Aku pon layan. hahahah... yang menjadi tambah kecohnye bila aku dipaksa berkaraoke. Siap kena menari tapi dlm blik yg hanya ada kami je la kan.. huhuhu~ Bertudung kau~ tak pernah dibuat orang~ muahahah

Aku layankan je sebab nak kasi kengkawan ni happy ntok hari terakhir. Sedih jugak sebab aku tade kawan yang sebaya di sini~ Takpe, move on dan kerjaaa~.. Ni je la sempat aku titipkan~ Mesti rindu nanti~ take cre korang~ Terima kasih sebab banyak tunjuk ajar kt aku tentang praktikal di sini~ heheheh

No comments: