Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 1 April 2014

Rancak dalam kehidupan ku~

Kehangatan tugasan dan projek semester 6 semakin membahang dalam diri aku. Aku rasa macam tak percaya je yg aku mampu buat ke tidak. Berharap sangat aku mempunyai kekuatan daripada Allah yg melengkapi segala kehendak dalam tugasan dan projek tersebut.. huuu

Dalam pening kepala berfikir mengenai tugasan dan projek ni, aku masih berpeluang juga nak meraikan perkahwinan teman ku dan meluangkan waktu dengan mereka yg tersayang~ hehe..

Macam-macam benda berlaku dalam perjalanan nak pergi kenduri kahwin member aku sebab die duduk di Pelabuhan Klang. Masak la aku dengan para driver kereta ni nak cari jalan nak ke rumah die. Namun akhirnya sampai jua ke rumah die hehehe.. Happy sangat2 aw.. Dah la lapar sangat masa tue. Emosi memang berombang ambing la kan..

Memang kena sabar la dalam nak selesaikan sesuatu masalah. Kalau tak sampai tak sudah setel masalah tue en..
Muka tahap gaban mengantuk tapi masih ada mood nak snap gambor haha~

Berehat.. sebenarnya ni sesi mencari hadiah buat bakal pengantin. Huhu.. takkan ku lupai saat2 bersusah payah naik bas 2 kali round ntok dapatkan hadiah yg tertinggal di PKNS Shah Alam.. ehhehe

Sape ni? Ini teristimewa untuk ku. hopefully dapat bersatu dengan keredhaan ahli keluarga ^_^.. die antara driver yg membantu mencari jalan ke sana..huhu~ Kaki cilok~ Tema kami berdua hari ni merah hitam~ hehee.. 

Sape pulak mereka yg jelita ni? my housemates yg gila gempak dengan kerenah masing2 hahaha.. sorang2 ade kesengalannya dan menjadikan kami serumah sempurna hahhaha

Haaa ni la pengantinnya.. Dua2 classmate aku.. pengantin perempuan tue ex-housemate aku juge since semester 1.. selalu berkelahi dengan die tapi die manjenye taya kate huhuh~ cantik kan?? huwarghh ase nk jerit tgok die cantik sangat hari tu hehehe. anyway hepi mereka bersatu akhirnye ehhehe

No comments: