Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 23 September 2012

Semuanya lain

Assalamualaikum.
Alhamdulilah masih boleh berjuang untuk meraih kasih Allah. ^^ Masuk je Sem 3 kali ni memang kejap naik turun nafas aku. Maklumlah, dunia berubah-rubah kan. Masuk kelas pon aku rasa macam seram je. Hehe. Bukan ape, subjek makin lame makin mencabar. Aku rasa kekadang macam, "adakah diri ini mampu untuk subjek ini?". Takut jugak aku semasa meneliti subjek2 tue.

Baru-baru ni aku keluar dengan kengkawan aku. Punye la lame stay kat kolej ni, barulah dapat spend mase dengan kengkawan. Rindu nak melepas rindu dekat kengkawan aku. Diowunk semuanya temankan aku beli beg. Beg aku koyak2 dah. Kesian beg aku tue. Mane2 aku pergi, aku bawak la die.. Kini sudah masanya untuk die rehat. Hehehe...Cakap macam bende tue hidup je an aku ni.. Keh keh keh..

Sekarang ni, aku rasa sangat2 ok. Dari segi nak tension2 pasal benda yg remeh temeh tue la.. Lega rasanya. Aku belajar untuk tak rasa stress sangat demi bende2 gitue.

Dan Aku berimpikan sangat nak naikkan pointer aku.. Doakan aku ye,..insyallah ^^

No comments: