Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 10 September 2013

New beginning~

Assalamualaikum.
Yeah semester 5 ku sudah bermula tapi got problem permulaan sem ni. Tapi xpela sebab aku yakin semua nye jadi ade sebab kan. Jadi, aku cuba bersbr dgn situasi yg dtg menduga diri . Mcm mane pon alhamdulilah kesihatan diri masih baik.. Need to maintain,.. Xmahu dpt penyakit havoc2 anti xdpt blaja lak anti.. huhu :)

Aku ade terbaca pasal bedak tanaka. Well, tak ketinggalan member baik aku pon ade promote bedak ni iaitu Hawa hehehe.. Die jual kat aku dan aku cuba pakai ntok beberapa hari ni. Bila pakai ni, muke aku rasa selesa dan sedap skit.. Tak berminyak dan nampak xpucat je la.. hehe.. cuba je dulu ni..

Pada sesiapa yg muke ade banyak jerawat, boleh la cuba bedak ni. Harga pon murah en. Tak perlu bazir2 duit nak beli produk yg mahal2.. Anyway, kena beringat bagi yg kulit sensitif, better pergi check doktor dlu bagi mengetahui kesesuaian kulit nak pakai.. Xmo bile da pakai, jdi pape anti susah.. Sebab produk yg dibuat ni bukan semua nye sesuai.. Kena bijak menilai dan mengetahui info2 ttg muka sndiri ye.. :)

huhu.. Buat promosi pulak kan.. Iklan kejap..
Aku harap dgn naik nye semester 5 ni, diri aku mampu membawa dan belajar sesuatu yg bru dgn sabar dan cekal. i want to be strong than before.. Doakan ok~ :) Aminn

No comments: