Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 16 July 2013

Have a great day

Assalamualaikum.
Lame xupdate entry. Sangat2 merindui idea2 ntok berkata2 di sini. Now i have it :)
Ok. Sekarang aku baru habis semester 4. Cuti di bulan Ramadhan ni. Dapat la aku merasa berpuasa di Kolej Jasmine selama 4 hari dan buat terawih skali. Bertungkus lumus study ntok final aku iaitu subjek terakhir ku pada sem ni, Information System. How? No komen. Kalau study senang la kot.. Pi lagi senang fahamkan dalam kelas rasanye huhu.. Both are better actually. Focus in class and make some revision on it.

Anyway aku bukan semata2 belajar di kolej je tapi ade juga blaja ttg kehidupan. Apa yg aku alami biarlah rahsia namun ianya sangat2 kuat bagi aku dan aku rasa sangat2 bersyukur kerana masih mampu berhadapan dengan ujian Allah ini. Aku anggap Allah mahukan aku memberikan perhatian kepada-Nya berbanding manusia yg xsepatutnye dpt perhatian aku. Tak pun aku anggap aku perlu recover pelbagai kelemahan diri selagi mampu. :)

Alhamdulilah, di rumah aku rasa tenang dan tal lagi seperti dulu insyallah~ Hope korang pon mcm tue jugak ye :) Wasalam

No comments: