Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 6 April 2013

Kasih-Mu

Kamu setahun lebih mengenali diri ini~ Kamu juga seorang yg tidak kisah siapa diri ni. Malah kamu telah mengetahui akan kekurangan diri ni. Aku mencari siapa yg perlu aku berbicara utk mengurangkan rasa resah. Aku mencari jalan utk menikmati kehidupan ni tanpa rasa rugi. Aku mahukan sekeliling ku merasakan yg aku  mampu membalas rasa sayang terhdap mereka. ~

Tahap penerimaan kefahaman dalam beberapa situasi tidak sama dalam diri seseorang~  namun aku amat mensyukuri nikmat pemberian Allah iaitu nyawa, keluarga dan sahabat~ Sungguh walaupun mereka tidak lah semuanya boleh faham aku 100% tapi perpecahan jenis kefahaman mereka membuatkan aku sebenarnye tidak sunyi~ Inilah Nikmat Allah yg tiada tolok bandingnya buat ku~

Senyuman dan tangis ni adalah buatmu ya Allah~

1 comment:

Cik Tanpa Nama said...

betul tu..selalu berlaku salah faham ..