Tinggalkan jejak anda ye~

Wednesday 13 February 2013

A day with Adik syg~



Saranghae




Assalamualaikum~ Alhamdulilah dapat juga aku bertemu kembali dengan adik kesayangan aku ni, Sara. She quite nice.. dan aku betul2 rindu kat die..Not all the times dpt berjumpe dgn die.. Dan aku lak tak sepanjang mase aku memanjangkan kaki aku melainkan mereka yg tersyg sudi ajak aku keluar :) Yg aku tak dapat join tue jangan terasa sebab aku bukan xmahu tapi ade halangan yg membuatkan aku memang tak boleh keluar, kalau keluar jugak masak la aku~

Happy betul dapat jumpa sara.. Ni la kenangan aku dan die.. sayang sgt kat die.. Hope relationship as sisters always keep between us :) Bukan nak dapat orang yg betul2 sygkan kita ... Saranghae sara.. Mwuahh~ akak harap sara jage diri baik2.. akak xkan lupekan sara. U are my sweety sister among my beloved baby boo~ hehehe.. Akak takde adik, so sara pon adik akak :)

No comments: