Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 29 March 2016

Pejam celik dah nak stop dah kerja sambilan aku ni. Well. It was about experience right. Memacam bende aku belajar kat sini. Bahagian Finance pulak. Uhuh~

Usaha nak cari kerja yg relate dgn IT masih diteruskan.. Bukan nak pepoyo sangat nak kerja ikut bidang tapi lau dapat ikot bidang kan best. At least aku paham ape bnde aku nak buat.

Sebelum ni agak terkial2 nk paham segala istilah akaun yg menyebabkan aku nak demam kekadang hahah~ Camne bebudak akaun leh further kerja diorang ek? Minat mungkin?? Sebab kerana minta semuanya boleh dibuat.

Ok. Life must go on. Must move on on on and on. Follow the flow.

4 months experience quit good for me. It was the beginning for me to get my real job. I hope i get to reach my dream carrier.

No comments: