Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday, 10 May 2016


Macam tak percaya die kate die dah ada dengan siapa sekarang. Siap sebut pasal kahwin. Dan aku? How pain is that to read his message? Hurm. I just can say that im crying je la. Biase la. Tapi camne pon dah takde jodoh kan. Die mang tak nak aku. Hahaha loser nya ayat tu. Aku dah kalah nak dapatkan die.

Marah ? Budak yg die nak pon lagi layak dapat die. Die pon mesti nak hidup dengan pompuan yg baik, sopan budi bahasa dan sebagainya.

Move on. Boleh hidup tanpa die dan selama ni aku hidup sendiri bersama dgn ahli keluarga aku yg tersyg. Benci? Entah. Die bukan lelaki yg terbaik pon. Asalkan die hepi. Die pon dah kaya. Banyak harta dah. Nak hidup pon dengan yg hebat2.. Yg gemuk gedempol mana nak pandang dah~ Hodoh pulak ~

No comments: